Followers

Wednesday, June 16, 2010

Mereka :(

Rinduuuuuuu!!! Terlalu rinduuuuuuu!!!!! Korangggggg!!!!!! :(



Hermpppppppp (mengeluh panjang). Kenapa?? Aku pun tak tahu kenapa lately ni aku sedih sangat-sangat lepas kehilangan kawan-kawan yang aku sayang dari form1 sampai ke form5. Huhu. Setiap hari aku teringat kan dorang (tak tahu lah kalau dorang ingat aku tak kan, tapi for sure mesti dah tak kan??) Ye, aku tahu dorang tak ingat aku lagi, so tak payah remind aku ok sebab terasa sangat hati ni........................... ;(



Yessss!!! Aku mengaku memang susah orang lain nak ganti kawan yang memang dah sebati dengan kita kan?? Aku pun tahu memang tak ada orang lain yang sama dengan dorang. And totally yessss again, aku mengaku memang aku salah and tersalah langkah dalam apa jua aku lakukan. Aku memang menyesal sangat-sangat. Korang tahu kenapa?? Sebab everyday aku keluar rumah, tengok handphone, online mesti aku teringat dekat korang. Hermpp. Kalau aku ada supercartoon aku, DORAEMON, memang aku mintak dia kembali kan aku ke masa lalu yang tak ada masa akan datang sebab aku takut perkara macam itu berulang lag. Tapi tu semua hanya mimpi kan?? Huhu. (terima kenyataan Fatin!!!!)



Kenangan yang di lalui bersama korang semua memang tak boleh nak dilupakan walaupun sesaat. Oke fineee!! Aku tahu korang memang marah sangat dekat aku kan? Well, setiap manusia buat salah kan? Huhu. Huhu. Setiap peristiwa yang kita lalui bersama semuanya tak pernah lekang dari ingatan aku. Huhu. Yesss!!! I'm a spoil brad!! I know that!! Huhu. Setaip masa aku selalu tertanya-tanya apa korang buat, apa korang cakap kan, apa korang gelak kan. Huhu. Kawan yang sekarang tak boleh ganti yang seadanya. Huhu. Semua benda aku teringat kan pasal korang, even kalau nak keluar dengan kawan-kawan pun aku teringat pasal korang. Hermpppp :(



Tapi sekarang aku nak sambung belajar dah and maybe aku pun ambil keputusan supaya aku jarang kan balik Taman Daya, sebab terlampau banyak peristiwa kita bersama di sini. Aku akan ubah jadi orang yang lain dan baru selepas 3 tahun dari sekarang. Huhu. Sumpah sedih okeeee!!!! Aku tak tahu nak describe macam mana kesedihan aku ni lagi. Lepas je korang pergi, semua orang dah lain dengan aku. Aku tahu tak ramai yang senang kawan dengan aku kan? Tapi aku tak kesah lah kan and aku happy dapat jadi kawan baik korang selama 5 tahun kita berkawan. Huhu.



Aku ingat lagi masa kita sama-sama dulu, buat jahat sama-sama, ketawa sampai keluar air mata sama-sama, kutuk-kutuk orang sama-sama, keluar semua sama-sama. Sampai cikgu-cikgu, kawan-kawan semua cakap kita ni memang tak boleh nak di pisah kan sebab di mana ada aku mesti ada korang. Perkara wajibbbb!!! Huhu. Tapi sekarang???? Semua nya aku buat sorang-sorang. Duduk terperap dekat rumah, kawan-kawan message pun macam malas nak layan. Selalu sangat rindu kan korang. Terlalu oke, terlalu rinduuuu!!! Huhu. Baru sekarang aku rasa macam mana rasa hilang seorang rakan karib yang terlalu akrab. Huhu. (kau menyesal pun tak guna, dorang tak kan kembali kawan dengan kau, kau kan dah buat hal, lupa kan je lah oke?) Hermppp, ingat senang nak lupa kan???? Mati hidup semula pun dorang tetap kawan aku dunia akhirat. Huhu. Tak ada yang sama dengan dorang.



Terlalu banyak masalah, rahsia, perkara, coretan, cerita dan yang kita kongsi dan kita lakukan bersama yang memang aku percaya korang pun tak akan dan tak mungkin akan bocor kan rahsia itu. Semua masalah mesti aku cerita dekat dorang, tapi sekarang..........????? Siapa yang nak jadi telinga untuk aku bercerita, mulut untuk aku ketawa, bahu untuk aku menangis. Siapa??? Tak ada sesiapa pun yang boleh lakukan itu semua melainkan korang. Huhu.



Kalau korang baca ni pun, mesti korang cakap padan dengan muka aku kan tak pun mesti korang cakap ni lah balasan aku sebab buat korang macam tu or maybe more. Huhu. Cakap lah apa korang nak cakap pun oke tapi aku memang betul-betul menyesal, sampai kiamat pun aku rasa menyesal aku tak kan hilang macam tu je selagi korang jauh dari aku. Huhu. Kalau korang boleh terima aku balik pun maybe korang rasa kekok kan nak kawan dengan aku lagi? Tak apa, semua aku paham, semua sekali. Tak ada sikit pun yang aku tak paham. Memang standard kan kalau kawan dah buat tahi, then kita nak kawan dengan dia balik, mesti macam tak selesa kan? Huhu. Aku paham semua tu :(



*berjurai-jurai air mata (T_T)



Aku just nak korang tahu yang tak kan ada kawan lain yang boleh ganti kan korang sebagai kawan karib aku sampai bila-bila. Huhu. And aku pun nak tahu yang kawan better than others tu tak kan ada orang lain melain kan korang.




*tersalah anggap* Kau memang selaluuuu!!!! Selalu sangat tersalah anggap and tersalah pilih kawan. Kau bodoh Fatin!! Kau terlalu bodohhhh!!! ;'(




Ishhhhhhhh....!!!!! Terlalu banyak, terlalu banyak sangat sangat sangat kenangan kita bersama yang memang aku tak dapat nak lupa kan dan lari dari kenangan itu. Huhu :(



Kepada Nurul Farhanah Roslan, Siti Zubaidah Abu Bakar, Muhammad Afzarul Dzarif Mohd Mazle, aku mintak maaf sangat-sangat oke dari hujung rambut sampai hujung kaki sebab selama ni aku banyak buat salah dan tak pandai jaga friendship kita. Aku juga nak mintak maaf sebab delete korang dalam friend list sebab masa tu aku terlampau marah sangat and terasa. Huhu. Harap korang paham. Sob sob sobbbssss!! Halal kan semua makan minum yang dah masuk dalam badan aku oke. Take care koranggg :'(





Ikhlas dari hati ke hati,
fatin ♥
:(

No comments:

Post a Comment