Followers

Tuesday, June 15, 2010

Finally!! Yessssss!!! haha

Haha. Confirm korang tertanya-tanya kan kenapa title aku macam tu? Haha. Sebabnyaaaaaaaaaa............. Jeng jeng jenggggg!!!! Heeeee,,


Sebabnya segala hasrat aku nak tengok cerita Lagenda Budak Setan (LBS) dari sehari ke sehari tercapai juga (hari tu tak jadi sebab ada hal tertentu). Haha. Walaupun kena menyelinap keluar. Weee ~ Ehhhhhhh! Bukan menyelinap keluar but ambil kesempatan. Haha. Maksud nya??? Haiyohhh. Apa ke lemau nya korang ni??? Makna nyaaaaa, aku keluar bila abah aku tak ada. Haha. Korang tertanya-tanya mana mak aku?? Mak aku tak ada, ada kursus so boleh lah keluar. Weheeee!! Jahat kan aku??? Haha :D


Oke dah jauh terpesong niiiiiiii............. Kembali ke topik asal, heeheeheeeee ;)


Sumpah aku suka cerita diaaaa!! Aku menangis teresak-esak oke dalam panggung! ;'( Heshhh. (oke ni cerita tipu oke part nangis. Haha) Tapi terburai juga lah kan air mata aku. Fuhhh ~ Dari awal sampai akhir, cerita dia memang sedihhh. Aku ingat nak melalak guling-guling dalam panggung tu tapi cover cun punya pasal, tak jadi lah kan. Haha.


Kalau di tanya berapa bintang aku nak bagi, aku bagi 1001 bintang oke!! (saje nak menggediksss bagi lebih-lebih sebab cerita dia sedappppp!!!) Hehe ;P


Nak tahu cerita lebih lanjut?? Tengok lah sendiri bhaiii!! Tak kan semua nak kena suap. Haha (ayat cikgu-cikgu sekolah). Oke lah malas dah na tulis panjang-panjang. Ambik ni aku dedicate lagu ni dekat semua yang baca blog kosong lagi membosankan lagi tak meriah ni. Hehe.





Ehhh ~ ehhh ~ ehhhhhhhh!! Lupa lak nak ucap terima kasih dekat Syahmi Akmal sebab kau sudi teman and belanja aku tengok cerita ni. Hehe. Sayang kauuuu!!! :D



Byeeee and take care guyssss. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :)

No comments:

Post a Comment