Followers

Tuesday, March 22, 2011

Benar atau tidak?

Assalamualaikum.


Selamat pagi semua! Class pagi memang membosankan kan? Siapa setuju? Ishh! Tak tahu lah kenapa lepas cuti jur mesti tak ada semangat nak belajar or balik kolej balik. Leceh betul! Now aku tak ada kelas, gab 1hour. Saja jur lah kan usha-usha blog orang, kejap lagi nampak pula pasal ikan paus dan dia punya "Tttuuuuttttt!!" tuw. Baru tahu hari ni! Baru sahaja tahu oke! Baru baru baruuu! Tak sangka! :D


*Oke aku mengaku aku jakun! ^_^


Mula-mula aku tengok sekali imbas jur. Kejap lagi macam tak puas hati lak. Ehh! Aku pun scroll up balik page mamat ni. Tengok lagi sekali gambar ikan paus tuw. HAHA. Tergelak besar aku dengan kawan aku. Ngee! :P




Benar atau tidak gambar di atas? Aku musykil ni. Tak tahu betul tak. Tapi kuasa ALLAH kan, kita tak boleh nak cakap apa-apa. Kalau abang blogger tuw tak post macam ni, sampai ke mati pun aku tak tahu pasal ikan paus ni. Ngee! Korang nampak tak ayat dekat bawah gambar tuw? Kalau tak nampak baca aku type bawah neyh :


"A blue whale produces over 400 gallons of sperm when it ejaculates;
*But only 10% of that actually makes it into his mate.
*So 360 gallons are spilled into the ocean every time one unloads.
You wonder why the ocean is so salty.....
Don't swallow the water!!!"


Ayat dia tak boleh blah oke! Macam nak tergelak aku baca ayat dia yang last tuw. Hee. Nasib baik aku dah jarang-jarang mandi laut sekarang ni. Kalau tak beranak-pinak lah aku dengan ikan-ikan paus ni. HAHA.

Pesanan penaja : Hati-hati lah bila anda mandi laut. Takut nanti bukan air sebetulnya yang korang telan, tapi air "Tttuuuttttt!!!" ikan paus tuw yang korang telan ni. Padan lah sedap jur masin air laut ni kan? HAHA.


Salam.


No comments:

Post a Comment