Followers

Tuesday, March 9, 2010

Geram plus sakit hati betul!

Dah lah kelam kabut tadi pagi sebab bangun lambut. Ingatkan aku lah yang paling lambat, rupa-rupanya dia (ejen memandu) lagi lagi lagi lah lambat! Penat je aku bangun, terus siap cepat-cepat tahu tak!! Kau ni memang betul lah menyusahkan. Grrr!! Macam #$^&&#$@!!! Jangan ingat orang suka cara kau lah weyh! Ikut suka hati kau je nak tukar-tukar masa. Dah tu nak menyempit dengan orang ramai-ramai dalam kereta kancil kau yang kecik tu??? Menyampah siak aku!!! -.-'


Tak sabar siak aku! Aku harap cepat lah aku habis kan pembelajaran memandu aku ni. Tak payah lah aku nak jumpa kau lagi lepas ni. HUH!! -.- Kata pukul 8.30 pagi, tungu punya tunggu sekali pukul 2 baru nak ambil kita orang lah??? WTF??!!! Kalau pukul 2 pun kau lambat juga, memang nak kena maki lah dengan kita orang. !@#$%^&*() fahammmm!!!


Sudah lah, nanti dah lepas belajar aku post lagi. Ni nak lepaskan geram yang tak terlepas je. Grrr! SAKIT BETUL HATI NI BILA DI FIKIRKAN BALIK! !@#$%!!


!@#!@$%$^%&%^*$@#$@#%$#$^%&^*&(*()**%%@#!@#!@@#@#$#%$%^%&%^&^&^&(^#!@!#@$#^&^&*!!!!!!!!!!!!!!!!!


( membebel dalam bahasa yang tidak diketahui kerana ayat tu semuanya haram, lucah, sencert! :| )


-.-


Byeee!!

No comments:

Post a Comment