Followers

Tuesday, February 2, 2010

Risau, worried (-___-")

Hari ni, dia melihat ke arah cermin di bilik nya. Dia melihat dirinya sudah tidak seperti dirinya. (Macam mana tu?) Haha. Dia terpinga-pinga dan tertanya-tanya, kenapa cermin ni macam melebar sahaja. Rupa-rupanyaaaaaa........!!!! Dia sudah semakin gemukk! Atau istilah lebih sedap didengar ialah, berisi :)





Tiba-tiba, dia terdengar suara yang serupa, seakan, seiras, mirip suara dia. Hehhh. Dia keliru lagi tetanya-tanya, dari arah mana datangnya suara itu. Rupa-rupanya, dirinya sendiri bercakap dengannya kerana tidak tahan lagi untuk menampung berat badan nya itu. (Tipu sangatlah ni kan. Haha!)




Fatinnnnnnnn! Kau sudah gemukkkk!
Aku tahulah weyh! Tak payah cakap! Maluuuu!
Sedar diri pun. Pergi kuruskan badan sana!
Nanti-nanti boleh tak? Lepas aku berhenti kerja ok?
Lantak kau lah Fatin oiiiii. Jangan menyesal sudah.
Grrrr! Aku tahulahhh! Aku pun risau juga ni!
Haha. Caiyok Fatin, caiyokkkk! :D
(Tak puas hati!!)







Itulah diantara kerisauan yang melanda diri Fatin Nabiha Zulkifli. Dia sudah gemukkkk! Semakin hari semakin gemukkk! Hari-hari makan tidur, makan tidur. Itu je kerja dia!




Tak payah kecohlahhhhh! Aku tahu nak kuruskan badan aku dalam mase terdekat ni! Grrr!




Ok, sekarang dia da risau dengan beratnya itu. Dia nekad untuk berdiet. (Diet ke kau??) Ok. Aku diet ok! Janganlah buat aku takut dan risau lagi! Aku tak nak gemukkkk!! :(





Itu saja entry hari ni. Byeeeee~



:((

No comments:

Post a Comment