Followers

Friday, December 3, 2010

Hello December!!

Assalamualaikum.


Rasanya masih tak terlambat kalau aku nak ucapkan Hello December kan? :)


So, HELLO DECEMBER and GOOD BYE TWO THOUSAND TEN (2010).


Tak sabar rasanya nak masuk TWO THOUSAND ELEVEN (2011). Pelik je bunyinya in english kan? LOL. Kenapa aku tak sabar nak masuk dua ribu sebelas ni? Banyak sebabnya.... Salah satu darinya adalah, aku tak sabar nak tengok result final exam aku untuk semester 1 yang lepas. Dan..... Yang paling penting tak sabar nak tunggu kehadiran Si Jejaka hati saya tu datang Melaka. Rindu yang teramat dekat dia!! :D

Ahhh! Bila cakap pasal result final exam tu, gementar pun ada juga. Tapi tetap nak tahu ni sebab aku memang CONFIRM FAILED subject accounting aku. Haihh. Tak boleh nak buat apa dah, kena redha and bersedia je lah untuk repeat! :( Kalau boleh tak nak repeat sebab kalau repeat, aku akan bertambah semester sampai semester 6. Tak suka!! Tapi nak buat macam mana, dah memang, sememangnya, sepastinya akan repeat subject tu.


*Terima dengan hati yang sayu lagi bersalju dan salji. Sadis.


Kepada lecterur saya, Siti Hawa binti **** (tak tahu), saya Fatin Nabiha Zulkifli nak minta maaf dekat miss sebab selama ni saya suka main dalam class miss. Selalu tak buat kerja miss. Selalu buat miss marah. Biasalah miss, kalau dah duduk dalam geng dekat belakang macam tu memang berbual je lebihnya. Saya juga bagi pihak kawan-kawan class yang lain ingin mengucapkan selamat menyambung pelajaran. Terima kasih sebab ajar kami yang nakal ni. Kami menghargainya :)


(Kawan-kawan class confirm gelak kalau dorang baca ayat yang atas ni!!)


Ouhh! Sangat suka gambar ini!

Mood kembali normal, suka, gatai, gedik dan sebagainya apabila teringatkan Si Dia. Tak sabar nak jumpa Si Kekasih hati saya ni. Haishh, rindunya!
*Padahal lama lagi ni nak jumpa tapi dah heboh satu dunia. Fatin.. Fatin..

Kalau ada rezeki, insyaAllah masa plan kami nak pergi Melaka Wonderland dengan Miya dan kawan-kawan yang lain, Si Rashidi ni dapat lah datang kan. Plan nya bulan Januari 2011. Lama lagi tapi nak buat macam mana kan, kena lah tahan perasaan rindu yang membuak-buak ni.


Ehh! Ehh! Rindu lah! Rindu! Rindu! Rindu dekat awak! :(


Bila nak jumpa lagi?? T_T


Last but not least, I Love You, Rashidi! Whoot! Whoot!

No comments:

Post a Comment